۱۳۸۹ خرداد ۶, پنجشنبه

آقايان اصولگرا ! احمدي نژاد آيت الله خميني را به موزه تاريخ فرستاد. کفن نمي پوشيد ؟

آقايان اصولگرا مگر آيت الله خميني نگفته بود آمریکا از انگلیس بدتر ، انگليس از آمريکا بدتر ، شوروي از هر دو بدتر ؟ حال بعد از 31 سال از انقلاب هنوز رئيس جمهور منصوب شما ( نه منتخب ملت ) نميدانيد روسيه دوست است يا دشمن ؟ که ميگويد : " ایران و روسیه دو همسایه هستند و البته به طور طبیعی ما با هم دوست هستیم و دو همسایه نمی‌توانند با هم دوست نباشند" و يا ميگويد : " امروز برای ما توضیح رفتار مدودوف به ملت ایران مشکل شده است. مردم نمی‌دانند این‌ها دوست ما هستند، در کنار ما هستند، با ما هستند یا اینکه دنبال چیز دیگری هستند." ؟!
آيا رئيس جمهور محبوب شما صحيفه نور را نخوانده است که تا امروز روسيه را دوست ميدانسته است ؟! يا اين قسمت را عملا" به موزه تاريخ سپرده است ؟!
اکبر گنجي را به زندان انداختيد به خاطر جمله اي که به او نسبت داديد و به موزه سپردن آيت الله خميني را از او نقل قول کرديد بدون ارائه سند و مدرک و عليرغم توضيح او که ميگفت حرفش را تحريف کرده اند.
واکنش شما برابر احمدي نزاد چيست ؟ او که مقابل چشم شما و مقابل دوربين هاي تلويزيوني اين حرف را زد و قابل انکار هم نيست . آيا راه امام و خط امام و صحيفه نور دکاني بيش براي اجراي سلايق شخصي و در راستاي منافع جناحي و حفظ قدرت شما نيست ؟ راستي کفن نميپوشيد ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر