۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

نامه همزمان دختر شهید باکری و نامه جعفر پناهي از زندان اوين گوياي واقعيت مدعيان دينداري و سند بي غيرتي مسئولان است

نامه دختر شهید باکری خطاب به پدر شهيدش و توصیف برخورد بسیجیان امروزي با دختران در جامعه و نامه جعفر پناهي از زندان اوين و افشاي تهديد او به زنداني کردن دختر نوجوان بيگناهش در زندان نا امني درکرج براي تحت فشار قرار دادن او گوياي واقعيت مدعيان اسلامگرايي اين روزهاي ايران است .
آنجا که دختر شهيد باکري خطاب به پدر شهيدش مينويسد : "از وقتی که رفتی خیلی چیزها عوض شده ، تعاریف ، مفاهیم … مثلا بسیجی ها ظاهرشان فقط بسیجی است وگرنه در خیابان به گوش دختران سیلی می زنند ، بعضی ها چشم چرانی می کنند و بعضی هاشان خیلی بد دهن شده اند . دیگر بسیجی ، بسیجی زمانی که تو رفتی نیست. احترام ، راستگویی ، درستکاری ، مهربانی ، آرامش ، امنیت مفاهیمی نا آشنا شده اند در جامعه "
و آنجا که جعفر پناهي از داخل سلول انفرادي مينويسد : " صبح روز یکشنبه مرا به بازجویی بردند و متهم کردند که از داخل سلول فیلمبرداری کرده ام؛ که کذب محض است. و بعد تهدید کردند که تمامی اعضای خانواده ام را دستگیر و به اوین منتقل خواهند کرد و دخترم را به بازداشتگاهی ناامن در رجائی شهر خواهند فرستاد و با این حرف ها قدرت تجزیه و تحلیل را از من سلب کردند. "
اين دو نامه گوياي واقعيت مدعيان دينداري امروز است که خود را صاحب جان و مال و ناموس مردم ميپندارند
و سند بي غيرتي و مزدور بودن نمايندگان مجلس و قوه قضائيه اي است است که به جاي احقاق حقوق مظلومين تمام قامت در حمايت از ظالمين و متجاوزين ايستاده اند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر