۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

مصباح یزدی تئوریسین اصلی حکومت است نه سید علی خامنه ای.

محمد تقی مصباح یزدی از مخالفان آیت الله خمینی در زمان شاه بود . زمانی که امام اعلام کرد چراغانی نیمه شعبان نداریم مصباح یزدی مخالفتش را آشکار و با لجبازی با امام چراغانی باشکوهتری را برگزار کرد. بعد از انقلاب هم حتی یک بار با امام ملاقات نداشت .
امروز بیشتر مناصب مهم کشور و بخصوص قوه قضائیه در اختیار شاگردان و مریدان اوست . امثال فلاحیان و حسینیان هم از شاگردان وی میباشند . انصار خزب الله مریدان او هستند حمله به مهاجرانی و عبدالله نوری به خواست مصباح یزدی انجام شد .
او با فریبکاری خامنه ای را هم به خود جذب کرد چنانکه خامنه ای در کمال ناباوری مصباح یزدی را تئوریسین انقلاب و جانشین و پرکننده خلاء اسطوره زهد و علم مرحوم علامه طباطبایی دانست !
در دیدار خامنه ای از وی او تا وسط کوچه به استقبال خامنه ای رفت به پای او افتاد و کفشهایش را بوسید تا پروزه فریب را کاملتر کند .
احمدی نژاد هم دست پرورده مصباح یزدی است . مصباح یزدی احمدی نژاد را از همان زمان که در ماکو و اردبیل بود به خود جذب کرد و در آغوش خود پرورش داد .
تمام صحبتها و ادعاهای احمدی نژاد در مورد مهدویت بر پایه تئوریهای مصباح یزدی میباشد . شنیده میشود مصباح یزدی خبر از ظهور امام زمان تا سال 1390یا 1392 داده است . مریدان او خامنه ای را هم سید خراسانی میدانند که از علائم ظهور است . اخیرا در کتابی که مجذوبان مصباح یزدی در مشهد چاپ کرده اند احمدی نژاد را در قامت فرمانده لشگر امام زمان دیده اند!.
بطور خلاصه تمام سران تندرو جناح موسوم به اصولگرا یا شاگردان مدرسه حقانی و از شاگردان مصباح یزدی هستند و یا از مریدان و مقلدان وی .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر