۱۳۸۸ شهریور ۲۱, شنبه

بی اعتبار شدن نظام جمهوری اسلامی در ایران انتقام سخت مصباح یزدی از امام خمینی ویارانش بود .

اتفاقات اخیر و بی اعتبار شدن نظام جمهوری اسلامی در ایران انتقام سخت مصباح یزدی از امام خمینی ویارانش بود . مصباح یزدی با هوشیاری و برنامه ریزی دراز مدت چنان انتقامی از امام خمینی گرفت که این روزها تمام حامیان امام رای به ناکارامدی نظامی می دهند که او بنیان نهاد.
اما آنچه در این میان بزرگترین کمک را به مصباح یزدی کرد فریب خوردن ، سادگی و بی درایتی شخص آیت الله خامنه ای بود .
مصباح یزدی پیروزیش را پیشاپیش زمانی جشن گرفت که وقتی به خاک افتاد تا کفش خامنه ای را ببوسد غرور و سرمسنی را در چهره و سیمای خامنه ای دید . چهره بشاش مصباح در آنروز نشان از پیروزی او داشت .
اتفاقات اخیر میوه و ثمره سالها تقشه و برنامه ریزی مصباح یزدی در ساختن و تعلیم ایدئولوژیک افرادی بود که امروز بعنوان سربازان وفادار و مریدان او و با سیاستمداری او تمام قوا و مراکز حساس کشور را به تسخیر خود درآورده اند و بدون تابلو و نشانی از مصباح یزدی منویات وی را در تمام سطوح به اجرا میرسانند. هرچند اکثریت انها شناخته شده هستند اما دریغ از اندکی درایت در مقام عظمای ولایت .

۱ نظر:

  1. انچه که کمک بزرگی به مصباح یزدی کرد ..در واقع ساده اندیشی ..اصلاح طلبان در تحلیلهای خود از وضعیت کشور در زمانهای متفاوت بود ..انان چنین دشمنی را شاید هم میدیدند ..ولی درک از خطر ان نداشتند ..انچه اینان را به این حد از قدرت رساند ..در واقع تعلل اصلاح طلبان در انجام یک اقدام قاطع بود ..که انهم ناشی از عدم درک انها ونداشتن شعور سیاسی ..بود ..که ملتی وحتی خودشان را با حرفهای خوب ودلربا فریفتند غافل از اینکه اشکال کار جای دیگری است ..درد چیز دیگری ودر مان چیز دیگری است ..ملت وکشور اکنون درست مثل بیماری است ..که چندین سال توسط پزشک نا لایقی دچار تشخیص اشتباه بوده ..ومرتبا داروهای اشتباه دریافت کرده ....حالا موضوع روشن شده ..ولی ایا میشود این بیمار را نجات داد ؟؟ به حال امیدواریم ..با یاری خدا ..ودعا اینکار شدنی باشد

    پاسخحذف